poniedziałek, 10 grudnia 2012

Muffinkowe prezenty!

Zaczął się grudzień.. w związku z czym to czas dawania i... otrzymywania prezentów!!! ^^
Mikołajki... moje urodziny... i gwiazdka ^^
W weekend otrzymałam już pierwsze prezenty :)
Od moich dwóch przyjaciółek "uzbierał" się taki oto słodki serwis do herbaty!!!





Jak to ładnie ujęła jedna z nich - że ja kojarzę się z muffinkami ^^
Więc moje zamiłowanie do tych ślicznych wypieków zostało zgrabnie połączone z zamiłowaniem do herbaty :)




Widziałam kontem oka raz na zakupach w empiku chwilę temu taki "stoisik" muffinkowej porcelany. Ale byłam goniona przez moją drugą połowę w związku z czym na "koncie oka" się skończyło...
A tu proszę.. te cudeńka znalazły się w mojej kuchni w użyciu :)



Zdjęcia by m.

Otrzymałam także 2 nowe książki kulinarne :




Więc przepisów do testowania w najbliższym czasie mi nie powinno zabraknąć... ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz