środa, 2 lutego 2011

Witam!!!

Witam serdecznie!
Za namową przyjaciół postanowiłam założyć bloga z moimi słodkimi wypiekami :)
Odkryłam moją nową pasję-pieczenie (zwłaszcza muffinek) kilka mies temu. A dokładnie kiedy wreszcie objęłam w posiadanie własną kuchnię! Moje nowe królestwo!
W poniedziałek moje cupcakes zwyciężyły w słodkim konkursie:

http://www.gothiclolita-poland.com/forum/index.php/topic,1865.0.html

I po namowach i zachwytach znajomych zdecydowałam się w końcu dzielić moją pasją z Wami!
Myślałam już o blogu wcześniej ale jakoś teraz poczułam się pewniej by publikować moje wypieki.
Po mału mam nadzieję blog będzie piękniał a ja będę dołączać nowe pomysły i zdjęcia.
Na początek zapraszam do spróbowania wykonania moich muffinek<przepis>/ cupcakes konkursowych.
Cały opis jest na forum więc nie będę się powtarzać :)
Wrzucę potem parę zdjęć owych wypieków.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz